فروشگاه بی تویز
تجربه 5 ساله در زمینه فروش حضوری محصولات اسباب بازی و ماکت خودرو کلکسیونی ما را بر آن داشت تا با ایجاد یک مجموعه منسجم و حرفهای (آنلاین شاپ) به ارائه محصولات با کیفیت و بروز به مشتریان محترم باشیم.
در همین راستا مجموعه بی تویز فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 1400 در دو حوزه اصلی عرضه اسباببازی باکیفیت و ماکتهای فلزی کلکسیونی (برندهای روز دنیا) به صورت آنلاین (برخط) آغاز نمود. این خود آغازی برای تعهد هرچه بیشتر ما به مشتریان محترم می باشد. همانطور که از شعار مجموعه بی تویز “در دنیای ما بازی کنید” هم نمایان و مبرهن است؛ زندگی یک بازی بزرگ است که کودکان هم بخش مهمی از آن به شمار میآیند. پس بازی را از کودکانِمان دریغ نکنیم.
لوگوی بی تویز (B TOYS LOGO)
در طراحی این برند از حرف اول بهنام و بهزاد یعنی حرف B استفاده شده است. ذهنیت اصلی در طراحی این برند استفاده از اِلمان Angel و بالهای او در ترکیب با حرف B بود؛ چرا که بال نشانی از پاکی و کودکیست و از آنجایی که اسباببازی زمینه رشد کودک را فراهم میکند، بالها نمادی برای پرواز و خیالاند، تا گشوده شوند و کودک را به آروزهای زیبای کودکی خود برساند.
از مهمترین عناصر این برند؛ رشد، خلاقیت و حرکت است و بالها نمادی از رشد و رنگها و ترکیبهای آن نشانی از سادگی و در عین حال خلاقیت است. حرکت، خود به خود جذاب، نرم و منعطف است و القای پویایی میکند. سادگی دیگر عنصریست، که برای کودک قابل درک است و در ذهن او اثری جاودانه میگذارد.
این لوگو صرفاً کودکانه نیست و با ترکیب رنگهای گوناگون و عنصر حرکت که از نمادهای آن است، می تواند قشرهای مختلف جامعه را در برگیرد. از آنجایی که یکی از فعالیتهای مهم مجموعه بی تویز در زمینه ماکت و ماشینهای فلزی کلکسیونی است، این لوگو وجه التزام آن به شمار میرود.