فروشگاه بی تویز

تجربه 5 ساله در زمینه فروش حضوری محصولات اسباب ­بازی و ماکت­ خودرو کلکسیونی ما را بر آن داشت تا با ایجاد یک مجموعه منسجم و حرفه­ای (آنلاین شاپ) به ارائه محصولات با کیفیت و بروز به مشتریان محترم باشیم.

در همین راستا مجموعه بی تویز فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 1400 در دو حوزه اصلی عرضه اسباب­بازی با­کیفیت و ماکت­های فلزی کلکسیونی (برندهای روز دنیا) به صورت آنلاین (برخط) آغاز نمود. این خود آغازی برای تعهد هرچه بیشتر ما به مشتریان محترم می باشد. همانطور که از شعار مجموعه بی تویز “در دنیای ما بازی کنید” هم نمایان و مبرهن است؛ زندگی یک بازی بزرگ است که کودکان هم بخش مهمی از آن به شمار می­آیند. پس بازی را از کودکانِ­مان دریغ نکنیم.

لوگوی بی تویز (B TOYS LOGO)

در طراحی این برند از حرف اول بهنام و بهزاد یعنی حرف B استفاده شده است. ذهنیت اصلی در طراحی این برند استفاده از اِلمان Angel و بال­های او در ترکیب با حرف B بود؛ چرا که بال نشانی از پاکی و کودکی­ست و از آنجایی که اسباب­بازی زمینه رشد کودک را فراهم می­کند، بال­ها نمادی برای پرواز و خیال­اند، تا گشوده شوند و کودک را به آروزهای زیبای کودکی خود برساند.

از مهمترین عناصر این برند؛ رشد، خلاقیت و حرکت است و بال­ها نمادی از رشد و رنگ­ها و ترکیب­های آن نشانی از سادگی و در عین حال خلاقیت است. حرکت، خود به خود جذاب، نرم و منعطف است و القای پویایی می­کند. سادگی دیگر عنصری­ست، که برای کودک قابل درک است و در ذهن او اثری جاودانه می­گذارد.

این لوگو صرفاً کودکانه نیست و با ترکیب رنگ­های گوناگون و عنصر حرکت که از نمادهای آن است، می تواند قشرهای مختلف جامعه را در برگیرد. از آنجایی که یکی از فعالیت­های مهم مجموعه بی تویز در زمینه ماکت و ماشین­های فلزی کلکسیونی است، این لوگو وجه التزام آن به شمار می­رود.